• Vil du forstå hvorfor det kan være krevende å lykkes med endringer over tid,og hvordan du får det til denne gangen?

  • Ønsker du å få slutt på forvirringen, og lære hva som egentlig er viktig for å gå ned i vekt og/eller komme i form?

  • Liker du at rådene du får er basert på forskning og fagekspertise?

  • Har du skjønt at livet er uforutsigbart og fullt av utfordringer, slik at du trenger strategier for å lykkes med mat og trening også når ikke alt går på skinner?

  • Har du innsett at en hard og kortsiktig diett ikke er løsningen på varig vektreduksjon?

  • Har du prøvd noen ganger før, men uten å få det helt til? Er du klar for en annen tilnærming, der du tenker langsiktig og finner din måte å gjøre det på?

  • Er du klar for å få kunnskap, ferdigheter og redskaper som gjør at du kan lage din egen oppskrift på å lykkes?

Tilbakemeldinger fra lesere

Varig og langsiktig endring

Det finnes mange bøker med opplegg du kan følge slavisk i 4,8 eller 12 uker. Dette er ikke en slik bok. Derimot inneholder den alt du trenger for å lykkes over tid, og et rammeverk som gir deg et langsiktig fokus. Små endringer over tid gir bedre resultater enn overambisiøse opplegg som ender i kollaps.

Unngå forvirring

Det hersker mye forvirring om hva som egentlig er viktig og hva som fungerer. Jeg har gått gjennom enorme mengder forskning, og plassert oppsummeringer av vitenskapen i egne fagbokser.

Forståelige modeller

Fin teori er lite verdt hvis du ikke skjønner hvordan den kan anvendes i praksis.

Boken inneholder en rekke flytskjemaer, oversikter og figurer som gjør det enkelt å forstå hvorfor du gjør som du gjør, og hvordan du lykkes med mat og trening.

Praktiske øvelser og verktøy

I boken finner du praktiske øvelser blant annet for å øke motivasjonen, redusere stress, motstå fristelser, spise riktige porsjoner og trene passe hardt. Ved å bruke den oversiktlige innholdsfortegnelsen og se på overskriftene, finner du enkelt det som er relevant for deg akkurat nå.

Konkrete forslag

Konkrete råd gjør det lettere å komme i gang. Boken inneholder drøssevis av konkrete forslag du kan sette ut i livet umiddelbart. Slå opp i riktig kapittel, og velg forslagene som er nyttige for deg.

Løs utfordringer

Selv med en god plan, er det uunngåelig at det dukker opp utfordringer. Det er rett og slett en del av livet.

Boken inneholder tre deler med strategier du kan bruke for å løse ulike utfordringer. Bruk disse delene som et oppslagsverk når du trenger det.

Lett å finne frem

Ved å bruke innholdsfortegnelsen og kapitteloverskriftene finner du enkelt frem til det som er nyttig akkurat nå. I hvert kapittel finner du tabeller med oppsummering av hvordan kunnskapen anvendes i praksis.

På salg!

DIN VEI (begrenset antall!)

kr449.00 kr389.00

Boken er på 456 sider, med mange figurer, tabeller og oversikter. Lesere beskriver den både som en lettfattelig lærebok, der du får kunnskap om motivasjon, mat og trening, og som en praktisk bok, der du enkelt slår opp og tar i bruk det som er nyttig for deg.

Les mer om innholdet her

Les tilbakemeldinger fra lesere her

NB! Ved bruk av rabattkode vil rabatten trekkes fra ordinær pris.

På lager

Category: Tag:

Beskrivelse

1 Shares

Jeg liker å se på boken som en håndbok eller lærebok for alle som ønsker å lykkes med trening og et sunt kosthold over tid.

Du får forskningsbasert kunnskap om motivasjon, mat og trening, forståelig presentert med oversikter, bokser og figurer. Målet er at du skal lære hva som egentlig er viktig for å komme i form, gå ned i vekt, få god helse og mer overskudd. Gode kunnskaper er viktig i en verden der trening og mat ofte gjøres altfor komplisert, og der det er lett å henge seg opp i uvesentlige detaljer.

Er du fagperson, eller ekstra interessert, kan du fordype deg ved å lese boksene med fagstoff og bruke den omfattende referanselisten bakerst.

Kunnskap er lite verdt hvis den ikke omsettes i handling. Boken inneholder en rekke verktøy, oppgaver og øvelser for å lykkes med den praktiske gjennomføringen. Du lærer hvordan du øker motivasjonen, skaper gode vaner, spiller på lag med kroppen og unngår å bli hindret av saboterende tanker. Ikke minst får du strategier for å løse vanlige utfordringer som stress, slitenhet, tidsnød, samvær med andre, ferier og spising andre steder enn hjemme. For å nevne noe.

Boken inneholder drøssevis av praktiske tips, som du kan ta i bruk umiddelbart. Start med det som er relevant for deg, og slå opp når du lurer på noe. Jeg ser for meg at du bruker boken aktivt i perioder, og som oppslagsverk i årevis fremover. Jeg mener virkelig at den inneholder alt du trenger for å lykkes med mat og trening.

Boken er på hele 456 sider. En ryddig struktur og bruk av farger gjør det likevel enkelt å finne frem til det du trenger.

1 Shares

Tilleggsinformasjon

Vekt 1.3 kg
Dimensjoner 24 x 3 x 17 cm

Omtaler

Det er ingen omtaler ennå.

Bli den første til å omtale “DIN VEI (begrenset antall!)”

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Post comment

You may also like…

0 Shares